CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 5 October 2011

:: Selamat Hari Lahir ::

Bismillahirruahmanirruahhim..

Assalammualaikum ...


Bicara bisu ini buat insan yang bernama Zahirah Zainul Abidin yg dila kenali pada tahun 2007..Tetapi mase ni kami mcm knal xknal jek mse drjah 6.. Alhamdulillah.. kami dipertemukan sekali lg pda tahun 2008 dan gadis ayu ini same kelas dgn dila.. Tidak di sangka2 prtmuankali ini membuatkan kita mnjadi smkin akrab dan terus akrab... kita saling kenal satu sama lain..Masih segar di ingatanku lagi..masa itu pendaftaran pljr Tingkatan 1..aku trkejut sebaik trlihat wajah  comelmu itu.. dr situ kita terus mnjd kawan baik..sehinggalah Tingkatan 3 ..kita masih lg d kelas yg sama.. Pelbagai dugaan , cabaran yg tlh kita tempuhi brsama.. Kau sntiasa d' sisiku tak kira d waktu susah atau senang...Pada awalnya ku sangka si gadis ayu brtudung ini pendiam orgnye... dan sngtlah baik..ttp bila dh kenal HAHA baru tahu yg dia ni boleh buat geng! 1 kepala!  Ttp dila ni bnyk ckp dgn dye.. xreti dok diam..kdang2 suke mngusik dye jgak..haha..pedulik hape aku... aku suke kacau kau hihi.. Pada tanggal 06 . Oktober . 1995 , seorang bayi yang kecil lagi comel telah dilahirkan.. Ira..kau dah 16 tahun..hehe.... ingatlah wahai sahabat sejatiku.. dimana jua aku pergi kau sentiasa terpahat didlm  ingatanku juga sanubariku.. kenangan2 itu merupan knangan yg trindah darimu buatku.. aku menangis kau d sisiku.. aku gmbira kau di sisiku.. aku mara pun kadang2 kau d sisiku..Haii xpenat ke kau pujuk aku? tp kdang2 aku ni ego jgak kn ira? sdah la..tu mse zaman bdak kecik..haha skrg dh besar la ek? not yet la dila...ttp 1 lg ujian yg kami tmpuhi..1 krisis yg mnyebabkan kmi tidak brtegur sapa slama 2 bln lmenye..dan itu mmbuatkn prshabatan kami renggang sdikit.. Kalau masa itu blh d putar kembali aku xkan mmbalasnya..dan mmbiarknnye prgi bgitu shja.. Aku betul2 mnta maaf wahai shbatku, Zahirah Zainul abidin.. Thx coz being my fwen... i love u always.. :)




InsyaAllah..aku brharap persahabatan yg kita bina ini terus kekal selama-lamanya..Ku doakan agar dikau...
Terus tabah menghadapi ujian daripada Allah S.W.T
ingat sahabatku...
Setiap ujian yang  diberikan pasti ada hikmah disebaliknya
yang kadang-kadang  kita sendiri tidak tahu 
dan mengapa kita diuji ujianseberat itu..
Ingat jua...
Setiap ujian yang kau hadapi kau mampu tempuhi
kerana Allah SWT sudah memberitahu dengan terang
yang DIA tidak akan sesekali menguji hambaNYA
diluar kemampuan hambaNYA
Maknanya.. Ira..kau mampu lakukannya!
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
Semoga dengan pertambahan umur ini
bertambahlah jua iman dan taqwamu wahai sahabat
Janganlah kau mudah  terleka dengan dunia yang sementara
yang penuh dengan tipu daya manusia
Sesungguhnya aku amat menyayangimu...
ila syg ira!!
dan sekali lg dila ingin mengucapkan..

SELAMAT  HARI LAHIR!!
EID  MILAD  SA'ID!!!









No comments:

Post a Comment